Avagy így vedd észre ha új brand fotókra van szükséged
Az internetes árusítás világában fontos, hogy kitűnjünk a tömegből. Ez persze egy összetett dolog, és weboldalunk, illetve közösségi médiánk képi világa csak egy kis, ámde fontos része.
Ha már túl vagy az első brand fotózásodon és szebbnél szebb képeidet használod rendszeresen, akkor gratulálok! Mindenképp jó úton haladsz. Fontos viszont azt is felismerni amikor új képekre van szükséged!
Ezekben az időszakokban gondold át, hogy brand képeid azt az üzenetet közvetítik-e amit szeretnél:
#1 - Évszakok váltakozása
Nem biztos, hogy jól fog esni a legnagyobb zimankóban kitenni a nyáron ujjatlanban készült képeket. Ezt egyébként az énmárka fotózás előkészítésénél is érdemes figyelembe venni!
#2 - Új termék
Szolgáltatóknál akkor ha megjelenik egy új termék, vagy szolgáltatás, termék készítőknél pedig új kollekció megjelenésekor válhat esedékessé új képek készítése. Bemutatni a termékedet használat közben egy énmárka fotózás keretében duplán jó. Jó képeid lesznek a termékről miközben a személyes jelenlétedet is erősíted.
#3 - Kampány
Egy kampány önmagában is nagy teher, ezért érdemes előre készülni rá. Hatalmas segítség ha a képi anyag illik a kampány arculatához, és ha időben elkészülnek a képek. Így a legnagyobb “problémád” az lesz, hogy melyik kedvenc képedet használd melyik tartalomhoz.
#4 - Arculatváltás
Itt nem feltétlenül gondolok hatalmas, weboldal megújulós arculatváltásra. Időnként a közösségi médiánkon új színeket hozunk be, vagy pont, hogy elhagyunk színeket, esetleg egy hidegebb, vagy melegebb színvilágra váltunk mert épp az tetszik. Ilyenkor előfordulhat, hogy régi képeink nem passzolnak már az új képi világunkhoz.
#5 - Változás
Amikor rájövünk, hogy korábban készült brand képeink már egyáltalán nem tükrözik azt amit énmárkánk képvisel. Túl világosak vagy sötétek, komolyak vagy lazák, színesek vagy színtelenek, zsúfoltak vagy minimalisták stb.
#6 - Új e-könyv, weboldal
Ha új kiadványokat vagy felületeket tervezel, érdemes átnézni a képeidet, hogy biztosan azt sugallják amit szeretnél.
#7 - A vállalkozásod bővülése
A vállalkozás növekedése jó ok lehet új képek készítésére. Megmutathatod, hogy milyen arcok állnak a termékek vagy szolgáltatások mögött és azt is, hogy hogyan dolgoztok csapatként.
#8 - Új munkatér
Ha a munkatered fontos része a munkavégzésednek (például ha ügyfeleket fogadsz ebben a térben), akkor költözés esetén érdemes új képeket készíttetned.
#9 - Jeles napok
Legalább egy olyan ünnep van amikor minden online jelenléttel rendelkező vállalkozás jókívánságokkal halmozza el követőit. De nem a karácsony az egyetlen amihez érdemes lehet képeket készíteni. Ez iparág specifikus de pontosan tudod, hogy a Te szférádban melyek azok a jeles napok, amikről szeretnél írni vagy nagy eladásokkal járnak.
Keress bátran ha épp egy ilyen fordulóponthoz érkeztél! Nézz körbe csomagajánlataim között ITT.
Comments