top of page

Milyen fényképekre van szüksége egy kisvállalkozónak?

Frissítve: 2023. márc. 31.





Milyen fényképekre van szüksége egy kisvállalkozónak? Gondolkoztál már azon egy fotózás előtt, hogy milyen képekre van szükséged? Sokan nem gondolkodnak el rajta, pedig nagyon fontos kérdés.


Egy fotós segít a megálmodott képi világ megvalósításban, de a megálmodás egy tetemes része rád hárul. Ezért tartom nagyon fontosnak a fotózásra való felkészülést és a részletek átbeszélését még a fotózás előtt. És ezért segítem ügyfeleimet rávezető kérdésekkel.




#1 - Profilkép


Kutatások támasztják alá, hogy 3 személyt alkalmazó, vagy annál kisebb vállalkozásoknál érdemesebb fényképet, nem pedig logót használni közösségi média profilképnek. Ha énmárka építéssel foglalkozol bizonyára hallottál már arról, hogy milyen fontos megmutatnod magad. Ez a profilképedre is igaz 😊


Extra tipp:

✨Érdemes közeli képet használni, amin kis méretben is felismerhető vagy.




#2 - Weboldalad rólam képei


Szerintem akkor érdemes weboldalt készíteni, ha mersz írni magadról egy pár sort, és legalább egy de inkább több képben megmutatod magad. Használhatod itt profilképedet is, HA több képet is kiteszel.


Extra tipp:

✨Mivel itt a méret nem korlátozott érdemes teljes alakos képben is megmutatnod magad.




#3 - Képek a személyes tartalmaidhoz


Erősítsd énmárkádat személyes tartalmakkal! Mi passzolna ehhez jobban mint a rólad készült képek?




#4 - Mutasd meg, hogyan dolgozol


Mutasd meg vásárlóidnak munkafolyamataidat, vagy hogy milyen Veled dolgozni. Gondold át, hogy a munkafolyamatodnak melyik a leglátványosabb, legérdekesebb része.


Extra tippek:

✨ Dobd fel azzal, hogy a vevők kedvenc termékének elkészítését mutatod be. Fotózás előtt sztoriban meg is kérdezheted tőlük, hogy milyen munkamenetekbe lesnének be szívesen.

✨Ha látványos szolgáltatásod van (kozmetikus, fodrász stb.) akkor ügyfeleid kedvenc szolgáltatását mutasd meg. A sztoriban való kutatást itt is tanácsolom.

✨Ha pedig nem látványos a szolgáltatásod (tanácsadás jellegű) akkor megmutathatod magad kliens interakció közben. Bepillantást engedhetsz valamilyen segédanyagba amit használsz (pl munkafüzet). Tedd még izgalmasabbá azzal, hogy abban a térben készítsd ezeket a képeket ahol találkozol ügyfeleiddel (ha van irodád például).




#5 - Életérzés


A legnagyobb márkák sem magát a terméket, hanem a használathoz kötődő életérzést igyekeznek eladni. Milyen érzés lesz használni a termékedet? Mutasd meg termékedet használat közben úgy, hogy a hozzá kapcsolódó életérzés is megjelenjen.


Extra tipp:

✨ Ha szolgáltatást értékesítesz, akkor az életérzést a rólad készült képeken mutasd be.




#6 - Így töltődsz


Engedj bepillantást abba hogyan szoktál töltődni, kikapcsolni. Ez egy extra kapcsolódási pont is lehet követőiddel, illetve megmozgathat olyan követőket, akiket egyéb tartalmaid nem ösztönöztek reakcióra.




#7 - Kampány, kiadvány stb


A harmonikus összkép érdekében érdemes külön készülni és nagy hangsúlyt fektetni rá.




#8 - Kikkel dolgozol?


Vidd közelebb énmárkádat követőidhez azzal, hogy megmutatod kik állnak a termékek vagy szolgáltatások mögött.




#9 - Munkatér


Van egy irodád vagy üzlethelyiséged, ahol ügyfeleket fogadsz? Ne rejtegesd új klienseid elől. Az emberek szeretik tudni előre, hogy milyen helyre mennek, és ez is befolyásolja a döntésüket mikor szakembert választanak. Ha van egy ilyen tered, de nem fogadsz ott ügyfeleket, akkor is érdemes megmutatnod.





A legjobb része azt átgondold fotózásnak az, hogy az elkészült képek mellé már nem kell sokat agyalnod a következő tartalmak témáján.

39 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page