Asztrozófus fotózása
Eszter expressz brand fotózásra érkezett hozzám. Egy induló projekthez készültek a képek. Amikor megkeresett még nem volt arculata, weboldal, vagy közösségi média felülete. Az expressz brand fotózás egyéni felkészüléssel jár, de mivel ennyire kiforratlan volt még a vállalkozása, egy picit egyeztettünk előtte.
Majd az egyéni felkészítő, és tanácsaim alapján olyan átgondolt, összeszedett koncepcióval állított be a fotózás napján, hogy nem is hittem a szememnek.
A brand képekkel célja az volt, hogy szimpatikus és bizalomgerjesztő legyen az új érdeklődőknek.


Visszajelzés
"Nekem nagyon jót tett, hogy a fotózás helyszíne nem egy klasszikus műterem, ezért első pillanattól otthonosan éreztem magam és elpárolgott az összes idegességem, pedig előző éjjel alig aludtam, annyira izgultam. Annak ellenére, hogy szoros volt az időkeret, nem éreztem, hogy ez stresszforrás lenne és azt sem, hogy sürgetnél, pont akkor szóltál, hogy váltsunk helyszínt/pózt, amikor én is úgy gondoltam, hogy kellene. Harmónia és összhang, talán ez a két szó fejezi ki legjobban ahogy az együtt töltött időben éreztem magam 😊"
Asztrozófus brand fotózása













Így használta fel a képeit

Eszter a képeket használja közösségi média oldalán, hogy követőivel személyesebb kapcsolatot alakítson ki. Illetve weboldalán is több kép szerepel, ezzel erősítve énmárkáját és bizalmat ébresztve új érdeklődőiben. E-könyvét is személyesebbé tettel a Róla készült képpel.

Visszajelzés
